Tuesday, March 10, 2009

MAJLIS SAMBUTAN MAULIDURRASUL 1430H PERINGKAT WILAYAH PERSEKUTUAN LABUAN



Alhamdulillah bersyukur kita kehadrat Allah kerana dengan limpah dan kurnianya sekali lagi kita sama-sama dapat meraikan Sambutan Maulidurrasul 1430H yang berlangsung pada 09 Mac 2009 di Dataran Labuan yang disempurnakan perasmiannya oleh Y.B. Datuk Hj. Yussof Bin Hj. Mahal Ahli Parlimen Labuan.

Bagi warga Kampung Sungai Bedaun juga tidak ketinggalan untuk bersama-sama menyertai perarakan yang melibatkan lebih kurang seratus orang peserta terdiri dari golongan dewasa, belia dan juga kanak-kanak yang turut mengambil bahagian dalam perarakan, ini menunjukkan semangat kecintaan terhadap Nabi Muhammad S.A.W.

Selain itu juga Kampung Sungai Bedaun telah menjadi johan katagori kampung dalam pertandingan sepanduk dan perbarisan "TAHNIAH" manakala bagi katagori Sekolah Rendah Agama Islam Tempat pertama dimenangi oleh SRAI Kampung Sungai Bedaun 'TAHNIAH' sekali lagi.

Bagi pihak JKKK Kampung Sungai Bedaun merakamkan ucapan berbanyak-banyak terima kasih di atas segala kerjasama yang telah diberikan khususnya Jawatankuasa Masjid Nurul Iman Kampung Sungai Bedaun, Ahli Jawatankuasa Kemajuan Dan Keselamatan Kampung Sungai Bedaun, Para Belia dan seterusnya warga kampung yang turut menjayakan Majlis Sambutan Maulidurrasul 1430H.

No comments:

Post a Comment